ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ

Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας βγάζει άμεσα συμπεράσματα για εσάς, την εταιρία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Ένας επαγγελματικός και προσεγμένος σχεδιασμός μπορεί να κάνει τον επισκέπτη σε πελάτη (conversion) ή να φύγει από τη σελίδα σας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA

Υπάρχουν 1.7 δισεκατομμύρια social media χρήστες παγκοσμίως. Οι Επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και των κλάδων από την πιο μικρή ως την πιο μεγάλη έχουν μπει για τα καλά στα social media.

Η επιχείρηση σας και τα κέρδη σας εξαρτώνται άμεσα με το πόσα άτομα μπορείτε να προσεγγίσετε. Το 80% της επιχείρησης μου το οφείλω στα social media και στη Google. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ A/B TESTING – ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ

Αυτό είχε πει πριν 50 χρόνια ο David Ogilvy, ο κατά κοινή ομολογία ο πατέρας της διαφήμισης.

Ήταν αλήθεια τότε, είναι αλήθεια ακόμα και σήμερα και μάλιστα περισσότερο από ποτέ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ BACKLINKS ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Η Google δίνει πολύ μεγάλη αξία στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα backlinks που δείχνουν πίσω σε σας (link ξένων ιστοσελίδων προς τη δικη σας). Ασχέτως των χιλιάδων αλλαγών και των νέων αναβαθμίσεων του αλγορίθμου κατάταξης της Google, η φιλοσοφία του αλγορίθμου στην κατάταξη των ιστοσελίδων παραμένει η ίδια.

Δεν έχει σημασία μόνο το περιεχόμενο, αλλά και η ποσότητα και η ποιότητα των backlinks που έχετε αποκτήσει. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

Το λογότυπο, η επαγγελματική κάρτα, το επιστολόχαρτο και οι φάκελοι αποτελούν τα βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας μιας εταιρείας. Συμπληρωματικά στοιχεία είναι όλα τα παραστατικά με τα οποία γίνονται οι συναλλαγές, και επιπλέον έντυπα όπως μπλοκ σημειώσεων, φυλλάδια, πολυσέλιδαημερολόγια κλπ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ UX (User Experience) DESIGN ;

Το User Experience DesignUX Design ή UXD) είναι ο σχεδιασμός από την αρχή μέχρι το τέλος ενός προϊόντος και της εμπειρίας που αποκομίζει ο χρήστης του προϊόντος αυτού.

Τι θα μπορούσε να είναι το προϊόν αυτό; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ BLOG

Κάθε ιστοσελίδα χρειάζεται ένα blog το οποίο πρέπει να ανανεώνετε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της.

Το ενημερωμένο περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε εμφανή την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στον κόσμο, στο κοινό σας και στους υποψήφιους πελάτες σας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ MARKETING ΣΤΟ INTERNET

Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι η μελέτη για το πώς, πού, πότε και γιατί αγοράζουν ή δεν αγοράζουν οι άνθρωποι ένα προϊόν. Συνδυάζει στοιχεία από την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την κοινωνική ανθρωπολογία και τα οικονομικά.

Επίσης η ψυχολογία, μας βοηθά να καταλάβουμε και να αποκωδικοποιήσουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή κατά τη διαδικασία αγοράς. Επειδή το έχουν κάνει ήδη οι ειδικοί για εσάς και δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε περαιτέρω ή να σας βάλω να διαβάσετε τεράστιες μελέτες που έχουν γίνει στο ίντερνετ για αυτό τον σκοπό, θα σας δώσω τα τρία σημαντικότερα συμπεράσματα αυτών των μελετών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ

Μάθετε τον νούμερο ένα λόγο που κάνει εκτός από την Google, έναν επισκέπτη να αγαπήσει την ιστοσελίδα σας. Κατανοήστε πως με την δημιουργία σωστού περιεχομένου θα αυξήσετε τους επισκέπτες σας και θα αποκτήσετε φανατικούς οπαδούς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε τη λύση που χρειάζεστε.