Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι η μελέτη για το πώς, πού, πότε και γιατί αγοράζουν ή δεν αγοράζουν οι άνθρωποι ένα προϊόν. Συνδυάζει στοιχεία από την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την κοινωνική ανθρωπολογία και τα οικονομικά.
Επίσης η ψυχολογία, μας βοηθά να καταλάβουμε και να αποκωδικοποιήσουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή κατά τη διαδικασία αγοράς. Επειδή το έχουν κάνει ήδη οι ειδικοί για εσάς και δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε περαιτέρω ή να σας βάλω να διαβάσετε τεράστιες μελέτες που έχουν γίνει στο ίντερνετ για αυτό τον σκοπό, θα σας δώσω τα τρία σημαντικότερα συμπεράσματα αυτών των μελετών.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ