Facebook Ads VS Google AdWords – Remarketing

Facebook Ads VS Google AdWords – Remarketing

Remarketing (ή retargeting) είναι ο τρόπος επαναστόχευσης χρηστών με διαφημίσεις, δηλαδή η διαφημιστική στόχευση των χρηστών που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας. Σίγουρα όλοι έχουμε συναντήσει αυτού του τύπου τις διαφημίσεις ψάχνοντας για ξενοδοχείο ή αεροπορικό εισιτήριο. Αφού έχουμε επισκεφθεί μία ιστοσελίδα π.χ. ενός ξενοδοχείου μετά το βλέπουμε ως διαφήμιση τύπου banner στο διαδίκτυο. Διαβάστε περισσότερα ❯

Facebook Ads VS Google AdWords – ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Facebook Ads VS Google AdWords – ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Η “διαμάχη” Facebook Ads και Google AdWords συνεχίζεται από το προηγούμενο σχετικό post μας με θέμα Ενεργητικός VS Παθητικός χρήστης. Στο άρθρο αυτό θα δούμε αναλυτικά τα δεδομένα που χρησιμοποιεί η κάθε υπηρεσία για να καταχωρήσει τους χρήστες σε τοποθεσίες και πώς μπορούμε αυτές να τις ενσωματώσουμε στις καμπάνιες μας. Διαβάστε περισσότερα ❯

Facebook Ads VS Google AdWords – ΧΡΗΣΤΕΣ

Facebook Ads VS Google AdWords – ΧΡΗΣΤΕΣ

Και οι δύο διαφημιστικές υπηρεσίες είναι γνωστές και αγαπητές στους marketeers. Σίγουρα πολλοί βρίσκουν θετικά και αρνητικά στα δύο αυτά μέσα προβολής και σε αυτή τη σειρά από αναρτήσεις θα αναλύσουμε τις μεγαλύτερες διαφορές στις δυνατότητες στόχευσης που έχουν μεταξύ τους και πώς μπορούμε να τις εκμεταλλευτούμε ώστε οι καμπάνιες μας να έχουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση. Διαβάστε περισσότερα ❯

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ WORDPRESS

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ WORDPRESS

Πότε πρέπει να κάνω μεταφορά της ιστοσελίδας μου σε WordPress

Όταν συνειδητοποιείτε ότι η ιστοσελίδα δεν σας ανήκει.

Πότε συμβαίνει αυτό ακριβώς; Όταν η ιστοσελίδα σας δεν είναι ανοικτού λογισμικού, συνεπώς δεν είναι μεταφέρσιμη, ούτε επεκτάσιμη και το χειρότερο είναι πως πρακτικά δεν σας ανήκει καθώς είσαστε αναγκασμένοι να συνεργάζεστε αποκλειστικά με τα άτομα που την σχεδίασαν. Διαβάστε περισσότερα ❯

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ SOCIAL MEDIA MARKETING

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ SOCIAL MEDIA MARKETING

Σε μια εποχή όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κατακλείσει τη ζωή όλων, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διαδραματίζουν το δικό τους καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα καταναλωτών και επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους, μέχρι και σήμερα, δύο δεκαετίες αργότερα, αποτελούν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που βρίσκεται σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Παρόλα αυτά, έρευνες έχουν δείξει πως, οι ενέργειες οι οποίες επιτελούνται στον εν λόγω χώρο στερούνται συγκεκριμένης στρατηγικής, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν, όλο και πιο έντονα, διεξόδους για αποτελεσματικότερη εφαρμογή του Social Media Marketing. Διαβάστε περισσότερα ❯

SOCIAL COMMERCE – ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΝΑ E-SHOP

SOCIAL COMMERCE – ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΝΑ E-SHOP

Καθημερινά όλο και περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα ψάχνοντας για τις καλύτερες προσφορές. Αφού βρουν το προϊόν, έρχονται αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα. Πώς μπορεί ο επισκέπτης να εμπιστευτεί τα σχόλια και τις βαθμολογίες που δίνονται για το προϊόν; Τα περισσότερα σχόλια δεν έχουν επικυρωθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα και είναι δύσκολο να τα εμπιστευτούμε.  Τα ψεύτικα σχόλια είναι ένα τεράστιο ζήτημα στον κλάδο του e-comerce.

Η λύση σε αυτό το ζήτημα είναι το Social Commerce! Διαβάστε περισσότερα ❯

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ EMAIL ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΤΟ @ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ EMAIL ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΤΟ @ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ

To 1971 o προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών Ρέι Τόμλινσον έστειλε το πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον εαυτό του. Εκείνη την εποχή υπήρχαν καμιά δεκαπενταριά υπολογιστές συνδεδεμένοι στο Arpanet, τον πρόγονο του Διαδικτύου, αλλά δεν υπήρχε εύκολος τρόπος να στείλεις μήνυμα στους άλλους υπολογιστές. Διαβάστε περισσότερα ❯

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να εκφράζει και να αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την ταυτότητα και τη φιλοσοφία της εταιρείας σας και να προβάλλει όλα τα στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή. Διαβάστε περισσότερα ❯

5 ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΟΥ

5 ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΟΥ

Η εταιρική ιστοσελίδα σου αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με έναν υποψήφιο πελάτη και καθορίζει σε σημαντικό βαθμό την πρώτη εντύπωση που αυτός αποκομίζει για την επιχείρησή σου.

Γι’ αυτό και κάθε απόφαση που θα πάρεις για τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σου, θα πρέπει να βασίζεται σε προσεκτικό σχεδιασμό, συγκεκριμένο πλάνο και ακριβή γνώση του τι, πώς και γιατί χρειάζεται ανακατασκευή. Διαβάστε περισσότερα ❯

ΝΕΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ FACEBOOK ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ MESSENGER

ΝΕΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ FACEBOOK ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ MESSENGER

Με την νέα προσθήκη του Facebook Messenger ως προορισμό για έναν χρήστη που κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, θα μπορείτε να φέρετε τους πιθανούς πελάτες ακόμα πιο κοντά στον στόχο σας. Διαβάστε περισσότερα ❯

WCAG
  • Zoom in Regular Zoom out