Skroutz – Αλλαγές στον τρόπο χρέωσης των καταστημάτων

Έρχονται αλλαγές από τις 16 Μαρτίου 2020 στο μοντέλο χρέωσης των καταστημάτων που συμμετέχουν στο Skroutz.

Το Skroutz αλλάζει το μοντέλο χρέωσης από CPC σε CPS: αυτό σημαίνει πως θα λειτουργεί ως affiliate/marketplace υβρίδιο χρεώνοντας ανά επιβεβαιωμένη παραγγελία και όχι ανά click. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

10 WooCommerce Συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης

Για να οδηγήσετε περισσότερο κόσμο στο κατάστημα σας, πρέπει να κάνετε χρήση διαφορετικών εργαλείων και υπηρεσιών όπως διαφημιστικές καμπάνιες, social media και πολλά άλλα.

Η κατάταξη του καταστήματος σας στις μηχανές αναζήτησης είναι σημαντική και παίρνει χρόνο. Αλλά, δεδομένου ότι το SEO αποδίδει μακροπρόθεσμα, τα οφέλη που θα αποκομίσετε για τα επόμενα χρόνια είναι συμαντικά. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς να αποκτήσετε γρήγορο eshop με φανταστικές εικόνες προϊόντων

Όπως γνωρίζει οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, οι φωτογραφίες παίζουν σημαντικό ρόλο στη σελίδας του προϊόντος. Από μόνες τους μπορούν να πείσουν έναν αγοραστή να κάνει το επόμενο βήμα στη διαδικασία αγοράς κάνοντας κλικ σε αυτό το κουμπί “προσθήκη στο καλάθι”. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τι είναι το WordCamp και γιατί πρέπει να συμμετάσχετε

Το WordCamp είναι ένα ζωτικό συστατικό της κοινότητας του WordPress, γι ‘αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα infographic που να καλύπτει τα WordCamps, την ιστορία τους, τι είναι τα WordCamps, τι θα πρέπει να περιμένετε όταν τα παρακολουθείτε και ποια είναι τα οφέλη της παρακολούθησης ενός WordCamp. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Λόγοι για τους οποίους ο minimal σχεδιασμός είναι κατάλληλος για μια επαγγελματική ιστοσελίδα

Για τον σχεδιασμό και την κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας, less is more. Πρέπει ο επισκέπτης να βρει άμεσα αύτο που αναζητεί. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που κάνει τον μινιμαλιστικό σχεδιασμό ιδανικό για τις επιχειρήσεις. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

cPanel: Αλλαγές στην τιμολογιακή της πολιτική

Προχώρησε στην αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής της η cPanel, η δημοφιλέστερη κονσόλα διαχείρισης λογαριασμών φιλοξενίας παγκοσμίως. Το γεγονός αυτό προκάλεσε σάλο στον κλάδο της κατασκευής και φιλοξενίας ιστοσελίδων και όχι μόνο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν II – Παράταση υποβολής προτάσεων

Η ΕΥΔ Περιφέρειας Ηπείρου ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για την παράταση υποβολής προτάσεων της Πρόσκλησης 80 «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (e – business) II».

Η καταληκτική ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής των Επενδυτικών Σχεδίων στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (www.ependyseis.gr/mis) και της υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης στην αρμόδια Υπηρεσία (ΔΙΑΠ) ορίζεται η Πέμπτη 31/10/2019 ώρα 15.00. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν II – Περιφέρεια Ηπείρου

Η πρόσκληση αφορά την  ενίσχυση των ΜΜΕ για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, ηλεκτρονικών κρατήσεων, πληρωμών κ.α. έχοντας σαν στόχο την ενσωμάτωση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην λειτουργία τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε τη λύση που χρειάζεστε.