fbpx

ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Δύο προγράμματα, συνολικού προϋπολογισμού (δημόσια δαπάνη) 100 εκατ. ευρώ, θέτει στη διάθεση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ | ΠΕΠ ΗΠΕΙΡΟΥ | ΕΣΠΑ 2014-2020

Από την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για την πρόκληση «Ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-Business)», που εξέδωσε η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Περιφέρειας Ηπείρου και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ήπειρος 2014-2020. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SEO 2018

Το 2018 οι κανόνες για το SEO δεν αλλάζουν καθοριστικά. Οι βασικές SEO αρχές παραμένουν οι ίδιες. Δεν μπορείτε να «ξεγελάσετε» το σύστημα. Εάν θέλετε πραγματικά να κερδίσετε το παιχνίδι με το SEO το 2018, πρέπει να αναλάβετε δράση. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Facebook Ads VS Google AdWords – Remarketing

Remarketing (ή retargeting) είναι ο τρόπος επαναστόχευσης χρηστών με διαφημίσεις, δηλαδή η διαφημιστική στόχευση των χρηστών που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας. Σίγουρα όλοι έχουμε συναντήσει αυτού του τύπου τις διαφημίσεις ψάχνοντας για ξενοδοχείο ή αεροπορικό εισιτήριο. Αφού έχουμε επισκεφθεί μία ιστοσελίδα π.χ. ενός ξενοδοχείου μετά το βλέπουμε ως διαφήμιση τύπου banner στο διαδίκτυο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Facebook Ads VS Google AdWords – ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Η “διαμάχη” Facebook Ads και Google AdWords συνεχίζεται από το προηγούμενο σχετικό post μας με θέμα Ενεργητικός VS Παθητικός χρήστης. Στο άρθρο αυτό θα δούμε αναλυτικά τα δεδομένα που χρησιμοποιεί η κάθε υπηρεσία για να καταχωρήσει τους χρήστες σε τοποθεσίες και πώς μπορούμε αυτές να τις ενσωματώσουμε στις καμπάνιες μας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Facebook Ads VS Google AdWords – ΧΡΗΣΤΕΣ

Και οι δύο διαφημιστικές υπηρεσίες είναι γνωστές και αγαπητές στους marketeers. Σίγουρα πολλοί βρίσκουν θετικά και αρνητικά στα δύο αυτά μέσα προβολής και σε αυτή τη σειρά από αναρτήσεις θα αναλύσουμε τις μεγαλύτερες διαφορές στις δυνατότητες στόχευσης που έχουν μεταξύ τους και πώς μπορούμε να τις εκμεταλλευτούμε ώστε οι καμπάνιες μας να έχουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ WORDPRESS

Πότε πρέπει να κάνω μεταφορά της ιστοσελίδας μου σε WordPress

Όταν συνειδητοποιείτε ότι η ιστοσελίδα δεν σας ανήκει.

Πότε συμβαίνει αυτό ακριβώς; Όταν η ιστοσελίδα σας δεν είναι ανοικτού λογισμικού, συνεπώς δεν είναι μεταφέρσιμη, ούτε επεκτάσιμη και το χειρότερο είναι πως πρακτικά δεν σας ανήκει καθώς είσαστε αναγκασμένοι να συνεργάζεστε αποκλειστικά με τα άτομα που την σχεδίασαν. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ SOCIAL MEDIA MARKETING

Σε μια εποχή όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κατακλείσει τη ζωή όλων, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διαδραματίζουν το δικό τους καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα καταναλωτών και επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους, μέχρι και σήμερα, δύο δεκαετίες αργότερα, αποτελούν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που βρίσκεται σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Παρόλα αυτά, έρευνες έχουν δείξει πως, οι ενέργειες οι οποίες επιτελούνται στον εν λόγω χώρο στερούνται συγκεκριμένης στρατηγικής, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν, όλο και πιο έντονα, διεξόδους για αποτελεσματικότερη εφαρμογή του Social Media Marketing. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε την λύση που χρειάζεστε.