ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΣΑΣ EMAIL

Από τη στιγμή που θα πατήσετε το κουμπί «αποστολή», είναι δύσκολο να πάρετε πίσω όσα έχετε γράψει σε ένα email και δύσκολο να γνωρίζετε αν οι λέξεις που χρησιμοποιήσατε θα σάς κάνουν καλό ή θα σάς βλάψουν. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ GDPR

Είτε είσαι ιδιοκτήτης eshop, είτε διαχειρίζεσαι ένα ειδησεογραφικό portal που συλλέγει email για την αποστολή newsletter, αλλά ακόμη και εάν διαθέτεις ένα μικρό εταιρικό site που λαμβάνει μηνύματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, θα πρέπει να είσαι έτοιμος για τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ή αλλιώς και GDPR. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Δύο προγράμματα, συνολικού προϋπολογισμού (δημόσια δαπάνη) 100 εκατ. ευρώ, θέτει στη διάθεση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ | ΠΕΠ ΗΠΕΙΡΟΥ | ΕΣΠΑ 2014-2020

Από την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για την πρόκληση «Ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-Business)», που εξέδωσε η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Περιφέρειας Ηπείρου και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ήπειρος 2014-2020. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SEO 2018

Το 2018 οι κανόνες για το SEO δεν αλλάζουν καθοριστικά. Οι βασικές SEO αρχές παραμένουν οι ίδιες. Δεν μπορείτε να «ξεγελάσετε» το σύστημα. Εάν θέλετε πραγματικά να κερδίσετε το παιχνίδι με το SEO το 2018, πρέπει να αναλάβετε δράση. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Facebook Ads VS Google AdWords – Remarketing

Remarketing (ή retargeting) είναι ο τρόπος επαναστόχευσης χρηστών με διαφημίσεις, δηλαδή η διαφημιστική στόχευση των χρηστών που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας. Σίγουρα όλοι έχουμε συναντήσει αυτού του τύπου τις διαφημίσεις ψάχνοντας για ξενοδοχείο ή αεροπορικό εισιτήριο. Αφού έχουμε επισκεφθεί μία ιστοσελίδα π.χ. ενός ξενοδοχείου μετά το βλέπουμε ως διαφήμιση τύπου banner στο διαδίκτυο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Facebook Ads VS Google AdWords – ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Η “διαμάχη” Facebook Ads και Google AdWords συνεχίζεται από το προηγούμενο σχετικό post μας με θέμα Ενεργητικός VS Παθητικός χρήστης. Στο άρθρο αυτό θα δούμε αναλυτικά τα δεδομένα που χρησιμοποιεί η κάθε υπηρεσία για να καταχωρήσει τους χρήστες σε τοποθεσίες και πώς μπορούμε αυτές να τις ενσωματώσουμε στις καμπάνιες μας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε τη λύση που χρειάζεστε.