ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ EMAIL ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΤΟ @ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ

To 1971 o προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών Ρέι Τόμλινσον έστειλε το πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον εαυτό του. Εκείνη την εποχή υπήρχαν καμιά δεκαπενταριά υπολογιστές συνδεδεμένοι στο Arpanet, τον πρόγονο του Διαδικτύου, αλλά δεν υπήρχε εύκολος τρόπος να στείλεις μήνυμα στους άλλους υπολογιστές. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να εκφράζει και να αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την ταυτότητα και τη φιλοσοφία της εταιρείας σας και να προβάλλει όλα τα στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

5 ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΟΥ

Η εταιρική ιστοσελίδα σου αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με έναν υποψήφιο πελάτη και καθορίζει σε σημαντικό βαθμό την πρώτη εντύπωση που αυτός αποκομίζει για την επιχείρησή σου.

Γι’ αυτό και κάθε απόφαση που θα πάρεις για τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σου, θα πρέπει να βασίζεται σε προσεκτικό σχεδιασμό, συγκεκριμένο πλάνο και ακριβή γνώση του τι, πώς και γιατί χρειάζεται ανακατασκευή. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΝΕΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ FACEBOOK ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ MESSENGER

Με την νέα προσθήκη του Facebook Messenger ως προορισμό για έναν χρήστη που κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, θα μπορείτε να φέρετε τους πιθανούς πελάτες ακόμα πιο κοντά στον στόχο σας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Tα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή eshop είναι

  1. Η ταχύτητα φορτώματος
  2. Η σαφήνεια – να είναι εύκολα κατανοητό περί τίνος πρόκειται
  3. Call to Action – κουμπιά με συγκεκριμένες ενέργειες όπως «επικοινωνήστε μαζί μας» ή «Δείτε τις προσφορές μας»
  4. Φιλικό προς τους χρήστες – να μπορούν εύκολα να φτάσουν στο αποτέλεσμα που επιθυμείτε (ολοκλήρωση αγοράς, επικοινωνία κλπ.)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Τα κείμενα ενός e-shop μπορούν να επηρεάσουν την ιστοσελίδα σας περισσότερο απ’ όσο νομίζετε!

Πέρα από το καλαίσθητο και λειτουργικό σχεδιασμό, το σωστό χτίσιμο και τις δυνατές φωτογραφίες των προϊόντων, η εντύπωση που δημιουργεί ένα e-shop στον επισκέπτη του διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό από τα κείμενα του. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE

Οι τοπικές αναζητήσεις είναι εντελώς διαφορετικές από τις αναζητήσεις που γίνονται καθημερινά στη Google.

Αυτό διαφοροποιεί σε μεγάλο βαθμό το τοπικό SEO από το παραδοσιακό, κλασσικό SEO όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Κάποιες αγορές και επαγγέλματα εξαρτώνται αποκλειστικά από τον τοπικό SEO για να μπορέσουν να λειτουργήσουν και να βρούνε νέους πελάτες αφού οι αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης έχουν ξεπεράσει την τρόπο σύστασης από στόμα σε στόμα.

Άμα είστε και εσείς ένας επαγγελματίας από αυτούς που εξαρτάστε άμεσα από το τοπικό SEO, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

8 #FAILS ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Το Website είναι η εικονική “βιτρίνα” της επιχείρησής σου και το κύριο online κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες, τους προμηθευτές και το κοινό που στοχεύεις. Με ένα αξιόλογο site έχεις την ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό σου, να προωθήσεις αποτελεσματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και να πετύχεις τους online στόχους σου. Πόσες φορές όμως σου έχει τύχει, ως χρήστης, να βρεθείς σε ένα site, που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΕΣΠΑ: ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΑΜΕΑ – WCAG 2.0

Στην webtarget σας παρέχουμε την δυνατότητα υλοποίησης του προτύπου προσβασιμότητας το οποίο είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο για άτομα με ειδικές ανάγκες και το οποίο αποκαλείται WCAG 2.0. Με αυτόν τον τρόπο η ιστοσελίδα σας είναι φιλικά προσβάσιμη προς τα ΑμΕΑ προσφέροντας τους την δυνατότητα να δουν το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας.

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας πλήρως συμμορφωμένη με το πρότυπο WCAG 2.0 παρέχει ένα μεγάλο εύρος πλεονεκτημάτων για την επιχείρηση σας, αλλά και για τους επισκέπτες και μελλοντικούς πελάτες σας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε την λύση που χρειάζεστε.