Με την νέα προσθήκη του Facebook Messenger ως προορισμό για έναν χρήστη που κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, θα μπορείτε να φέρετε τους πιθανούς πελάτες ακόμα πιο κοντά στον στόχο σας.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα δεν είναι ακόμα διαθέσιμη σε όλους τους λογαριασμούς, αλλά παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς θα την χρησιμοποιήσετε μόλις ενεργοποιηθεί στον λογαριασμό σας. Ας δούμε όμως πρώτα πώς εμφανίζεται και λειτουργεί μια τέτοια διαφήμιση, με βάση τις οδηγίες που έδωσε στη δημοσιότητα το Facebook.
Όπως βλέπετε στην αριστερή εικόνα, ένα Facebook ad με messenger destination μοιάζει με μια τυπική διαφήμιση. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι, κάνοντας κλικ στην περιγραφή, το thumbnail ή το call to action με το λογότυπο του Messenger, ο χρήστης μεταφέρεται αυτομάτως σε μια messenger συνομιλία με την εταιρική σας σελίδα, όπως φαίνεται στην εικόνα δεξιά.
Ο χρήστης καλωσορίζεται από ένα έτοιμο μήνυμα, το οποίο εσείς έχετε δημιουργήσει, αλλά δίνεται και η δυνατότητα για συνομιλία. Στη συνέχεια, ο χρήστης μπορεί να απαντήσει και να συνεχιστεί έτσι η συζήτηση ή μπορεί απλά να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες του έτοιμου μηνύματος για τις επόμενες κινήσεις του.
Φτιάξτε τη δική σας Messenger διαφήμιση
Η επιλογή Messenger destination θα είναι διαθέσιμη και Power Editor και Ads Manager. Οι εικόνες που ακολουθούν είναι από τον Power Editor, αλλά τα βήματα που θα ακολουθήσετε είναι τα ίδια, ανεξαρτήτως του εργαλείου που χρησιμοποιείτε.
Για να δημιουργήσετε τη νέα σας καμπάνια, θα πρέπει να επιλέξετε “Clicks to Website”.
Στη συνέχεια, ακολουθείτε τα γνωστά βήματα για τη δημιουργία μιας διαφήμισης, με μοναδική διαφορά το ότι δεν μπορείτε να επιλέξετε το Instagram σαν επιλογή για ευνόητους λόγους.
Ας δημιουργήσουμε μια διαφήμιση με μία μόνο εικόνα, η οποία έχεις τις ίδιες διαστάσεις με τις εικόνες που χρησιμοποιείτε σε μια τυπική link share διαφήμιση
Όταν ενεργοποιηθεί η δυνατότητα, θα μπορείτε να επιλέξετε το “Messenger” ως destination, το οποίο θα εμφανιστεί κάτω από το Canvas.
Τώρα είναι η σειρά των κειμένων. Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το μήνυμα που θα εμφανιστεί στο messenger του χρήστη που θα κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Το μήνυμα αυτό θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο, ώστε ο χρήστης να ξέρει ποιο προϊόν ή υπηρεσία θέλετε να του προσφέρετε και ποια είναι τα οφέλη που θα αποκομίσει (όπως ειδική έκπτωση, δωρεάν μεταφορικά κ.λ.π.).
Πληκτρολογείτε το κείμενο που θα εμφανίζεται πάνω από τη διαφήμισή σας, γι’ αυτό φροντίστε το κείμενο να ενθαρρύνει το χρήστη να κάνει κλικ στη διαφήμιση. Σαν τίτλο θα βάλετε τον κείμενο που θα εμφανίζεται με bold κάτω από την εικόνα και θα πρέπει να τραβάει την προσοχή του χρήστη.
Στο News Feed Link Description γράψτε μια σύντομη περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Τέλος, επιλέγετε το κείμενο του Call to Action.