Καθημερινά όλο και περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα ψάχνοντας για τις καλύτερες προσφορές. Αφού βρουν το προϊόν, έρχονται αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα. Πώς μπορεί ο επισκέπτης να εμπιστευτεί τα σχόλια και τις βαθμολογίες που δίνονται για το προϊόν; Τα περισσότερα σχόλια δεν έχουν επικυρωθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα και είναι δύσκολο να τα εμπιστευτούμε. Τα ψεύτικα σχόλια είναι ένα τεράστιο ζήτημα στον κλάδο του e-comerce.
Η λύση σε αυτό το ζήτημα είναι το Social Commerce!
Ο μέσος καταναλωτής λαμβάνει τις συστάσεις από τους φίλους του σε πολύ υψηλότερη εκτίμηση από μια τυχαία διαφήμιση ή από ένα διαφημιστικό κουπόνι προσφοράς στο mail του. Στον πραγματικό κόσμο εμπιστευόμαστε τις απόψεις σχετικά με τα προϊόντα, επιχειρήσεις, εμπορικά brands και υπηρεσίες από τους στενότερους φίλους και την οικογένειά μας. Αν κάποιος φίλος σας έχει δοκιμάσει και απολαύσει ένα προϊόν τότε πολύ συχνά αυτό θα περάσει και σε σας και έτσι θα αυξήσει τις πιθανότητές για την αγορά ή την σύστασή του σε άλλους ανθρώπους.
Όλοι μας ξοδεύουμε όλο και περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο και σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλαμβάνουν πλέον όλο και περισσότερο από το χρόνο μας, απ’ ότι οι περισσότερες άλλες μορφές πληροφόρησης.
Καθημερινά βλέπουμε τι κάνουν οι φίλοι και η οικογένειά μας. Το Social web έχει βοηθήσει όλους μας στην επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από αυτό εκτίθενται χιλιάδες μάρκες προϊόντων, καθώς και ανακαλύπτονται εταιρείες που κανείς μας δεν θα είχε ακούσει ποτέ του.
Οι συζητήσεις σχετικά με ένα νέο φόρεμα που πωλείται στο αγαπημένο σας κατάστημα ή τα νέα γυαλιά ηλίου που όλοι οι νέοι αγοράζουν είναι τώρα δημόσια και συζητιούνται όλο το εικοσιτετράωρο. Αν σας αρέσει αυτό που έρχεται από το κοινωνικός σας περιβάλλον, μπορείτε να το μοιραστείτε μόνο με ένα κλικ ή με ένα άγγιγμα και θα επηρεάσει άμεσα όλους εκείνους που συνδέονται με εσάς.
Μεγαλύτερη διαφάνεια σημαίνει περισσότερη εμπιστοσύνη!
Χάρη στην κοινωνική επανάσταση των Social Media και την έμφυτη επιθυμία μας να εκφραστούμε σε προσωπικό επίπεδο, το Διαδίκτυο έχει γίνει πολύ πιο διαφανές. Υπηρεσίες όπως το Disqus, το Facebook Connect, το Twitter και πολλές άλλες, έχουν δώσει εξουσία σε εκείνους που κατανοούν τη φύση του κοινωνικού ιστού και έχουν την επιθυμία να δεσμευθούν με το περιεχόμενο που συναντούν σε όλα τα Social Media.