23 Δεκεμβρίου 2019 webtarget

10 WooCommerce Συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης

Για να οδηγήσετε περισσότερο κόσμο στο κατάστημα σας, πρέπει να κάνετε χρήση διαφορετικών εργαλείων και υπηρεσιών όπως διαφημιστικές καμπάνιες, social media και πολλά άλλα.

Η κατάταξη του καταστήματος σας στις μηχανές αναζήτησης είναι σημαντική και παίρνει χρόνο. Αλλά, δεδομένου ότι το SEO αποδίδει μακροπρόθεσμα, τα οφέλη που θα αποκομίσετε για τα επόμενα χρόνια είναι συμαντικά.

Παρακάτω αναφέρουμε 10 από τις καλύτερες συμβουλές για την ενίσχυση της κατάταξης σας στις μηχανές αναζήτησης του καταστήματος σας.

1. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας

Φυσικά, χρειάζεστε υψηλής ποιότητας εικόνες των προϊόντων σας. Ωστόσο, η λήψη εικόνων υψηλής ποιότητας δεν αρκεί.

Αν δεν βελτιστοποιήσετε σωστά τις εικόνες σας, μπορούν πραγματικά να σας κάνουν κακό. Μεγάλες εικόνες υψηλής ποιότητας, μπορούν να επηρεάσουν δραματικά τις ταχύτητες φόρτωσης του ιστότοπού σας. Όσο πιο αργό είναι το eshop σας τόσο κακό σας κάνει στις μηχανές αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση των εικόνων σας απαιτεί μια διαδικασία δύο βημάτων:

  1. Μειώστε το μέγεθος του συνολικού αρχείου εικόνας χωρίς να υποβαθμίσετε την ποιότητα. Χρησιμοποιώντας ένα plugin όπως το WP Smush θα αποκτήσετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  2. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας με λέξεις-κλειδιά. Αυτό περιλαμβάνει την αλλαγή του ονόματος αρχείου εικόνας, του τίτλου και της εναλλακτικού τίτλου (alt), ώστε να αντικατοπτρίζει τη στοχευμένη λέξη-κλειδί σας.

2. Βελτιώστε τη δομή της διεύθυνσης URL

Είναι η τρέχουσα διεύθυνση URL μεγάλη και πολύπλοκη; Έχοντας μεγάλες διευθύνσεις URL που είναι γεμάτες με περίεργους χαρακτήρες μπορούν πραγματικά να συναντηθούν ως αρνητικές (spammy).

Ένα μέρος αυτού έχει να κάνει με την προσαρμογή των permalinks σας. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν (product), η κατηγορία (categories), οι σελίδες (pages) και οι αναρτήσεις (posts) έχουν επίσης βελτιστοποιηθεί με μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Βεβαιωθείτε ότι η δομή της διεύθυνσης URL σας είναι λογική και όσο το δυνατόν πιο απλή.

3. Αποφύγετε το Διπλότυπο Περιεχόμενο

Η παρουσία διπλού περιεχομένου στον ιστότοπό σας μπορεί να σας οδηγήσει σε εφιάλτη. Ωστόσο, πολλά μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα WooCommerce καταλήγουν να κάνουν αυτό το λάθος ξανά και ξανά.

Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε δημιουργικές και δελεαστικές περιγραφές προϊόντων στο κατάστημά σας, ειδικά όταν έχετε εκατοντάδες παρόμοια προϊόντα, είναι όμως απαραίτητο.

Η περιγραφή του προϊόντος σας βοηθά επίσης να πείσετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν τα προϊόντα σας. Αφιερώστε χρόνο κάνοντας όλες τις περιγραφές προϊόντων σας μοναδικές.

4. Χρησιμοποιήστε Rich Snippets

Χρησιμοποιώντας Rich Snippets, θα βελτιώσετε την εμφάνιση σας στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι θα κάνουν κλικ στο link σας.

Ουσιαστικά, τα Rich Snippets θα προσθέσουν επιπλέον ετικέτες (tags), δίνοντας στις μηχανές αναζήτησης περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι είναι η σελίδα σας.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά Rich Snippets , συμπεριλαμβανομένων των τύπων που είναι ειδικά για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου .

5. Χρησιμοποιήστε Plugin για SEO

Εάν προσπαθείτε πραγματικά να βελτιώσετε το SEO σας, τότε ένα plugin θα βοηθήσει πολύ. Το WordPress και το WooCommerce είναι αρκετά φιλικά προς το SEO. Αλλά, αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί,  το καλύτερο είναι να χρεισημοποιήσετε ότι μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας για να βελτιώσετε την κατάταξη σας.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά plugins διαθέσιμα, αλλά ένα από τα καλύτερα είναι το Yoast WooCommerce SEO . Αυτό είναι ένα πρόσθετο υψηλής ποιότητας, αλλά επεκτείνεται σε αυτό είναι απίστευτο plugin Yoast SEO και προσθέτει χαρακτηριστικά ειδικά για WooCommerce.

Μερικά από τα πράγματα που θα μπορείτε να κάνετε με αυτό το πρόσθετο περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία πλούσιων ειδικών εικόνων Pinterest
  • Προσθέτοντας breadcrumbs για να αντικατοπτρίσετε τη δομή του ιστότοπού σας
  • Βελτίωση του χάρτη ιστότοπου σας για την ευκολότερη ανίχνευση της μηχανής αναζήτησης
  • Πρόσθετες λέξεις-κλειδιά εστίασης ανά σελίδα
  • Κι αλλα

6. Επιλέξτε ένα ποιοτικό Hosting

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το WooCommerce θα δουλέψει καλά με οποιονδήποτε Hosting. Αυτό ίσως να ισχύει αν έχετε λίγα μόνο προϊόντα για να πουλήσετε και δεν έχετε μεγάλη κίνηση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Αλλά, αν είστε ένα σοβαρό κατάστημα με πολλά προϊόντα ή μεγάλη κίνηση, τότε δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς έναν ποιοτικό server .

Επιλέγοντας ένα hosting ειδικά  διαμορφωμένο για χρήση WooCommerce  θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ταχύτητα και την απόδοσή σας, κάτι που θα έχει θετικό αντίκτυπο στους επισκέπτες σας και στις μηχανές αναζήτησής.

7. Βεβαιωθείτε ότι το eshop σας είναι φιλικό προς τα κινητά (Mobile-Friendly)

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να περάσει τη δοκιμή της Google για τα κινητά, αν έχετε περάσει αυτό το test είναι ένα καλό ξεκίνημα. Αλλά, δεν αρκεί.

Πρέπει να σκεφτείτε τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών σε κινητά και tablets. Έχοντας δείκτες θετικής εμπειρίας χρήστη, η κατάταξη σας θα βελτιωθεί.

Αυτό απαιτεί τον σχεδιασμό του eshop σας δίνοντας προτεραιότητα στους χρήστες κινητών συσκευών.

Μια άλλη ιδέα είναι η ενσωμάτωση του AMP . Παρόλο που μπορεί να υπάρξουν προβλήματα με το WooCommerce, αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση της απόδοσης των σελίδων σας για κινητά. Υπάρχουν μερικά πρόσθετα που θα σας βοηθήσουν, όπως το plug-ins WP AMP και AMP για WordPress .

8. Οργανώστε τη δομή του ιστότοπού σας

Η δομή του ιστότοπού σας είναι υπεύθυνη για δύο πράγματα: διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης στην εύρεση των σελίδων σας και κάνει καλύτερη τη εμπειρία του χρήστη.

Ουσιαστικά, η δομή της ιστοσελίδας σας περιλαμβάνει την οργάνωση και τη διαμόρφωση του περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου του καταλόγου σας, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο.

Ακολουθούν μερικά βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε:

  • Κάθε σελίδα πρέπει να είναι προσβάσιμη με3-4 κλικ από την αρχική (Home page).
  • Βάλτε εσωτερικά link στο περιεχόμενό σας και στις σελίδες προϊόντων.
  • Εάν έχετε πολλά προϊόντα, τότε είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε φίλτρα.
  • Εξετάστε την απλοποίηση της δομής του μενού σας. Μεγάλα μενού με πάρα πολλές επιλογές drop-down μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση.

Τέλος, αποφύγετε τυχόν συνδέσμους που δεν λειτουργούν. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα plugin όπως το Broken Link Checker , το οποίο θα βρει τους σπασμένους σας συνδέσμους.

9. Εξετάστε την δημιουργία ενός blog

Ένα blog δεν είναι απόλυτη ανάγκη για ένα κατάστημα WooCommerce, αλλά μπορεί να βοηθήσει στην κατάταξη σας.

Η λειτουργία του καταστήματος WooCommerce απαιτεί πολύ χρόνο και ενέργεια. Έχοντας όμως ένα blog μπορείτε να ενισχύσετε το χρόνο που έχετε ήδη δαπανήσει.

Για παράδειγμα, με ένα blog, δίνετε στους επισκέπτες κάποιο λόγο να επιστρέψουν στο eshop σας για ενημέρωση. Επιπλέον, οι αναρτήσεις σας μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη δημιουργία δεσμών στα social media.

Ένα blog σας δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας περιεχομένου που οδηγεί στις πωλήσεις. Σκεφτείτε πράγματα όπως μια μελέτη, μια σειρά πρακτικών ή επιδείξεων. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε και ως μέσο για να ανακοινώσετε νέες ιδέες, προϊόντα, προσφορές κλπ.

10. Βελτιστοποιήστε τις κεφαλίδες (headers) σας και τις περιγραφές προϊόντων (description)

Για κάθε σελίδα, και προϊόν στο eshop σας, έχετε έναν τίτλο. Είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε αυτόν τον τίτλο τόσο με τη λέξη-κλειδί που έχετε σαν στόχο όσο και για να ενθαρρύνετε τον χρήστη να  κάνει κλικ. Αυτό σημαίνει ότι βελτιστοποιείτε τους τίτλους σας και για τις μηχανές αναζήτησης και για τους πελάτες σας ταυτόχρονα.

Παρακάτω είναι μερικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερους τίτλους:

Θα πρέπει επίσης να σκεφτείτε τη βελτίωση των περιγραφών στα προϊόντα σας.

Οι περιγραφές των προϊόντων σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν λέξεις με συναισθήματα που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε επιθυμία γύρω από το προϊόν σας.  Χρησιμοποιήστε τη λογική για να περιγράψετε τις λεπτομέρειες του προϊόντος δείχνοντας το καλύτερο από τους ανταγωνιστές του.

Επίσης, χρησιμοποιήστε τη μορφοποίηση στις περιγραφές των προϊόντων σας για να τις κάνετε πιο ευανάγνωστες.

, , , , , ,

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε τη λύση που χρειάζεστε.