6 Μαρτίου 2015 webtarget

Οι 10 βασικοι λογοι αποχωρησης απο τις ιστοσελιδες

Στον τομέα της κατασκευής ιστοσελίδων έχουμε την τιμή να βλέπουμε πολλές εκπληκτικές ιστοσελίδες που ανεβάζουν το επίπεδο αλλά δυστυχώς βλέπουμε και καθημερινά ιστοσελίδες που δεν αντικατοπτρίζουν διαδικτυακά την εικόνα της πραγματικής επιχείρησης στο φυσικό κόσμο, και πολλές φορές έχουμε αναγκαστεί να χαρακτηρίσουμε μια ιστοσελίδα κακή.

 

Αργές ιστοσελίδες 

Ο χρόνος είναι πολύτιμος και κατασκευή ιστοσελίδων σε flash η JavaScript  με βαριά γραφικά κάνουν την ιστοσελίδα σας να αργεί να φορτώσει. Υπάρχουν νέες τεχνολογίες για να έχετε την υψηλή αισθητική που αναζητάτε με άλλη αρχιτεκτονική λογισμικού που να έχετε το ποθητό αποτέλεσμα χωρίς να είναι αργή η σελίδα.

 

Ήχος

Μην χρησιμοποιείται ήχο και μουσική, όχι μόνο εκνευρίζει τον επισκέπτη αλλά τον κάνει να μην ξανάρθει ποτέ στη σελίδα.

 

Περιεχόμενο

Εκπληκτικές ιστοσελίδες χωρίς περιεχόμενο. Έχω δει εκπληκτικό ελληνικό E-shop με ωραίες φωτογραφίες προϊόντων από επαγγελματίες φωτογράφους, επαγγελματική φωτογράφιση των προϊόντων και στην περιγραφή των προϊόντων να έχει αυτό “:)”.

Η περιγραφή του ποιος είσαι, τι κάνεις, τι πουλάς, τι υπηρεσίες έχεις κλπ. συμβάλλουν δραματικά στην αξιοπιστία σου σαν online επιχείρηση.

 

Τυπογραφία και Αισθητική

Έχετε 6 μόλις δευτερόλεπτα να πείσετε τον επισκέπτη να μείνει στην ιστοσελίδας σας. Το touch and feel της ιστοσελίδας σας μετράει.. Απλά τα πράγματα.

 

Responsive Web Design

Responsive σχεδιασμός σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας πρέπει να παίζει καλά σε όλα τα κινητά και tablet, Η/Υ και laptop και να μην σπάει σχεδιαστικά και προγραμματιστικά.

 

SEO

Η επεκτασιμότητα της ιστοσελίδας βασίζεται στο search engine optimization (SEO). To SEO είναι μια τεχνική διαδικασία που αποτελείται από τεχνικές μέσα και έξω από τη σελίδα.

Για να φέρετε κόσμο μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα στην σελίδα πρέπει να έχετε καλό web marketer και budget γι’ αυτό.

 

SEM

Search Engine Marketing (SEM) ονομάζεται η πληρωμένη και άμεση επεκτασιμότητα μιας ιστοσελίδας με τη χρήση Google AdWords, Facebook Ads και άλλων συστημάτων διαφήμισης.

 

Email Marketing

Πολύ σημαντικό να έχετε έναν μηχανισμό που να μπορείτε να στείλετε μαζικά email σε πιθανούς πελάτες με διάφορους τρόπους. Προσοχή όμως υπάρχει ειδική τεχνογνωσία για να μην γίνεται spammer και μπείτε σε blacklist εσείς και η εταιρεία σας.

 

Social Media marketing

Η επαγγελματική χρήση των Social Media θέλει μια ανανέωση περιεχομένου για να έχουν επιτυχία τα κανάλια αυτά. Πολλοί στην Ελλάδα αγοράζουν LIKE και Followers από διάφορες πηγές για να φαίνονται ότι έχουν κόσμο με σκοπό έτσι να προσελκύσουν πραγματικό κόσμο.. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ

 

, , , , , ,

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Όσο μεγάλο ή μικρό είναι το πρόβλημά σας, έχουμε τη λύση που χρειάζεστε.