Σας έχει τύχει να βλέπετε επανειλημμένα διαφημίσεις σχετικές με ένα προϊόν που έχετε επισκεφτεί σε ένα e-shop ή από ξενοδοχεία και αξιοθέατα στις τοποθεσίες που αναζητήσατε για τις επόμενες διακοπές σας; Αυτό είναι το Remarketing!
Το επαναληπτικό μάρκετινγκ σας επιτρέπει να τοποθετείσετε με στρατηγικό τρόπο τις διαφημίσεις σας, ώστε να τις βλέπουν οι χρήστες που έχουν αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπό ή την εφαρμογή σας, καθώς περιηγούνται στα social media η στο google. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, το επαναληπτικό μάρκετινγκ αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας ή υπενθυμίζει στα συγκεκριμένα είδη κοινού να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Υπάρχουν τρία είδη επαναληπτικού μαρκετινγκ μέσα απο τα οποία θα μπορούσατε να καλύψετε τις ανάγκες σας.
- Καμπάνιες που αφορούν άτομα που είχαν επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας αλλά δεν είχαν προχωρήσει σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια.
- Καμπάνιες που απευθύνονται σε άτομα που ξεκίνησαν κάποια αγορά αλλά δεν την ολοκλήρωσαν.
- Καμπάνιες για άτομα που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά τη σελίδα που επιθυμείτε να επισκεφθούν.
Ο βασικός στόχος του remarketing είναι να διατηρηθεί η προσοχή των ανθρώπων που έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για μια επιχείρηση. Ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση χρησιμοποιεί μια στρατηγική επαναληπτικού μάρκετινγκ εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιεί την πρώτη επαφή με τους πελάτες της. Π.χ. Ένας έμπορος λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο πρέπει να προσεγγίσει τη στρατηγική με διαφορετικό τρόπο από ό, τι μια βιομηχανία αυτοκινήτων.
Remarketing tips
Δημιουργήστε έξυπνες λίστες Remarketing με γνώμονα τους διαφημιστικούς σας στόχους. Για παράδειγμα, μπορεί να σας ενδιαφέρει να προσελκύσετε τους χρήστες που είδαν την σελίδα με τις προσφορές και δεν αγόρασαν και να αποκλείσετε από την νέα Remarketing καμπάνια τους χρήστες που μετατράπηκαν σε πελάτες σας.
Το κλειδί για μία επιτυχημένη καμπάνια marketing είναι η παραμετροποίηση, οπότε προσελκύστε ξανά το κοινό που εγκατέλειψε την ιστοσελίδα σας παρουσιάζοντας στοχευμένα μηνύματα. Δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις εικόνας ή κειμένου, καταχωρήστε ειδικές προσφορές και θα προσεγγίσετε με διαφορετικό τρόπο και τους χρήστες που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών τους και τους χρήστες που επισκέφθηκαν μόνο την homepage σας.
Να θυμάστε πάντα ότι όλα περιστρέφονται γύρω από την σχετικότητα, συνεπώς οδηγείστε το κοινό σας στην κατάλληλη σελίδα προορισμού, θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα conversions.
Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις λίστες Remarketing και αναλύστε την ανταπόκριση του κοινού σας. Τελικά, ποιό είναι το ποσοστό (%) των χρηστών που επέστρεψαν στο website σας, αφού είχαν εγκαταλείψει τα καλάθια των αγορών τους; Είναι σημαντικός ο αριθμός των conversions που προέρχονται από την Remarketing καμπάνια; Συγκρίνετε τα δεδομένα με την καμπάνια στο Δίκτυο Αναζήτησης και επαναπροσδιορίστε την στρατηγική σας, όπου εσείς κρίνετε απαραίτητο.