Το λογότυπο, η επαγγελματική κάρτα, το επιστολόχαρτο και οι φάκελοι αποτελούν τα βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας μιας εταιρείας. Συμπληρωματικά στοιχεία είναι όλα τα παραστατικά με τα οποία γίνονται οι συναλλαγές, και επιπλέον έντυπα όπως μπλοκ σημειώσεων, φυλλάδια, πολυσέλιδα, ημερολόγια κλπ. Όλα αυτά τα στοιχεία πρέπει να έχουν μία ενιαία εικόνα, ένα κοινό στοιχείο. Είναι τα στοιχεία με τα οποία γίνεται η καθημερινή επικοινωνία είτε με συνεργάτες, είτε με πιθανούς πελάτες.
Η βάση της εταιρικής ταυτότητας είναι το λογότυπο. Ένα εκλεπτυσμένο και έξυπνα σχεδιασμένο λογότυπο, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και αποπνέει επαγγελματισμό και ποιότητα.
Η σύλληψη της ιδέας, η επιλογή των χρωμάτων, τα σχήματα και τα οπτικά και λεκτικά παιχνίδια σε συνδυασμό με τη φύση του αντικειμένου και το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία σας, οδηγούν σε μια επιτυχημένη εμπορικά εταιρική ταυτότητα για την επιχείρησή σας.
Σκοπός μας είναι να αποτυπώσουμε με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες και τη φιλοσοφία της εταιρείας έτσι ώστε να αναδείξουμε την μοναδικότητά της και να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητας της.
Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας αποτελεί το επόμενο βήμα μετά τη σχεδίαση του λογότυπου μιας επιχείρησης. Η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας προϋποθέτει την ύπαρξη λογότυπου, πάνω στο οποίο θα βασιστεί. Μέσω αυτής μπορείτε να εκφράσετε την φιλοσοφία της εταιρείας, το κοινό στο οποίο απευθύνεται, τους τομείς δραστηριότητάς της, το ύφος της (look and feel) και επομένως να φτιάξετε μια ισχυρή ταυτότητα στην αγορά.
Η σύγχρονη και σωστά σχεδιασμένη εταιρική ταυτότητα είναι δυνατό να συμβάλει σε σημαντικό βαθμό στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών μιας εταιρείας, με αποτέλεσμα να αυξάνει τις πωλήσεις της.
Ένα προσεγμένο έντυπο αντικατοπτρίζει τον επαγγελματισμό της κάθε επιχείρησης ενώ η δημιουργία ενός επαγγελματικού βίντεο αποτελεί ισχυρό μέσο προβολής με την προϋπόθεση ότι συνδυάζει άρτιες τεχνικές προδιαγραφές με ένα δυνατό concept.
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας
Οι διαδικασίες σχεδιασμού και ανάπτυξης αποτελούνται από τα ακόλουθα βήματα:
- Καταγραφή, κατανόηση και ανάλυση των απαιτήσεων του πελάτη
- Επιλογή των χρωμάτων και της συνολικής έννοιας που θα υλοποιήσουµε
- Παρουσίαση των πρώτων δειγμάτων στον πελάτη
- Μελέτη και συζήτηση µε τον πελάτη για οποιεσδήποτε πιθανές αλλαγές ή διαφορετικές προσεγγίσεις.
- Ολοκλήρωση του project
- Εκτύπωση των εγγράφων
- Δημιουργία ηλεκτρονικών κομματιών
Η εταιρική ταυτότητα ξεκινά από τον λογότυπο και το σήμα και ολοκληρώνεται σε μια πλήρη εικόνα της επιχείρησης. Η σχεδίασή της πρέπει να υπακούει στις αρχές της οπτικής επικοινωνίας, να αντέχει στο χρόνο και να προσαρμόζεται σε κάθε ανάγκη, από τα έντυπα και τις επιγραφές μέχρι το διαδίκτυο.