September 25, 2016 WebTarget

ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Tα 4 πιο σημαντικά σημεία σε κάθε site ή eshop είναι

  1. Η ταχύτητα φορτώματος
  2. Η σαφήνεια – να είναι εύκολα κατανοητό περί τίνος πρόκειται
  3. Call to Action – κουμπιά με συγκεκριμένες ενέργειες όπως “επικοινωνήστε μαζί μας” ή “Δείτε τις προσφορές μας”
  4. Φιλικό προς τους χρήστες – να μπορούν εύκολα να φτάσουν στο αποτέλεσμα που επιθυμείτε (ολοκλήρωση αγοράς, επικοινωνία κλπ.)

 

Γνωρίζετε όμως, πόσο πολύ επηρεάζει το περιεχόμενο και συγκεκριμένα η περιγραφή προϊόντων, το conversion rate στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

 

Εκτός από τις καλής ποιότητας φωτογραφίες, σημαντικό ρόλο στη διαδικασία λήψης της απόφασης για αγορά παίζει το περιεχόμενο: Η διαχείριση του περιεχομένου σε αυτή την περίπτωση δεν αφορά μόνο τεχνικές SEO όπως η χρήση keywords για την αποτελεσματική προώθηση του e-shop στις μηχανές αναζήτησης, αλλά τις περιγραφές των προϊόντων, που λειτουργούν ως μέσο πώλησης.

Όταν ο πελάτης έρχεται στο e-shop σας χωρίς να ψάχνει στοχευμένα ένα συγκεκριμένο προϊόν, θέλει να δει περισσότερες πληροφορίες, όπως λεπτομέρειες του προϊόντος (product details), το υλικό, τεχνική ή τη χώρα κατασκευής καθώς επίσης και τα πιθανά προϊόντα που συνδυάζονται με αυτό το συγκεκριμένο προϊόν.

Σύμφωνα με έρευνες, η συνολική περιγραφή είναι αυτή που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη, ενώ επίσης είναι σημαντικός παράγοντας που θα επηρεάσει την απόφασή του να αγοράσει τελικά, αφού πείθει με διάφορους τρόπους τον καταναλωτή για την τελική επιλογή.

 

Πώς πρέπει να είναι σχεδιασμένη η περιγραφή του προϊόντος για να μετατρέψει τον επισκέπτη σε πελάτη;

 

Η βελτιστοποίηση του conversion βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα συναισθηματικά κριτήρια με τα οποία αποφασίζουν οι καταναλωτές. Για το λόγο αυτό, πάντα σε συνάρτηση με το προϊόν, είναι καλό να χρησιμοποιούνται στην περιγραφή λέξεις που δείχνουν συναίσθημα, όπως “αγαπημένος” ή “απολαύστε”, λέξεις δηλαδή οι οποίες γεννούν ένα θετικό συναίσθημα στον υποψήφιο πελάτη. Οι περιγραφικές αυτές λέξεις είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν, καθώς, εκτός των άλλων,δημιουργούν εικόνες, διευκολύνοντας τον επισκέπτη να “συνδεθεί” με το προϊόν/ brand. Η πρόκληση εδώ είναι να μπορεί ο copywriter να ξεφύγει από τις τετριμμένες λέξεις, περιγράφοντας τα προϊόντα με πραγματικά ελκυστικό τρόπο.

Μία άλλη τεχνική για να μπορέσει ο επισκέπτης να “συνδεθεί” με το προϊόν είναι να του μιλάμε μέσα από την περιγραφή. Λειτουργεί σαν ένα άτυπο call-to-action, με αποτέλεσμα ο υποψήφιος πελάτης να προσελκύεται προς την πώληση.

 

Η περιγραφη “Αναδειξτε την εμφανιση σας με το εντυπωσιακο, λευκο μενταγιον απο γνησια μαργαριταρια” ειναι πολυ πιο δελεαστικη από το “λευκο μενταγιον απο μαργαριταρια”, γιατι συμπεριλαμβανει τον επισκεπτη.

 

Το σημαντικό, δηλαδή, δεν είναι να αναδειχτεί τόσο το προϊόν, όσο να δοθεί η προσοχή στον πελάτη που θα το χρησιμοποιήσει. Έτσι, όχι μόνο δημιουργείται μία μικρή ιστορία, αλλά περιγράφεται και η εμπειρία που θα έχει από τη χρήση του προϊόντος.

Η απεικόνιση αυτής της εμπειρίας σε λέξεις, μάλιστα, είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές – που προέρχεται από τον κλάδο της διαφήμισης. Η ουσία, δηλαδή, για να πειστεί κάποιος να αγοράσει είναι η περιγραφή του προϊόντος στο eshop να μην αφορά τόσο τις λειτουργίες, όσο τα αποτελέσματα, δηλαδή το πώς θα ωφεληθεί ο καταναλωτής εάν αγοράσει το προϊόν.

Όσον αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες ενός προϊόντος, είναι προτιμότερο να βρίσκονται εκτός δηλαδή του βασικού κειμένου περιγραφής (ίσως σε bullet points από κάτω), για να μπορεί ο επισκέπτης να ανατρέξει εύκολα.

Ο στόχος, λοιπόν, είναι να δημιουργήσουμε περιγραφές με συναίσθημα, που δημιουργούν εικόνες ή ιστορίες και προσανατολισμένες στα αποτελέσματα που προσφέρει το προϊόν. Οι περιγραφές αυτές, σε συνδυασμό με τον κατάλληλο σχεδιασμό του e-shop και την ποιότητα των προϊόντων μπορούν να απογειώσουν τοconversion rate και, επομένως, τις πωλήσεις μας!

 

Tagged: , , , , ,
WCAG
  • Zoom in Regular Zoom out